http://bip.gov.pl
Drukuj
Drukuj zawartość strony
Wyślij do znajomego
Wyślij link do artykułu
Wersja strony dla przeglądarki tekstowej
Wersja strony dla przeglądarki tekstowej
Kontrast
Wersja strony z dużym kontrastem
Standardowy kontrast
Zwiększ czcionke
Zwiększ czcionkę
Zmniejsz czcionke
Zmniejsz czcionkę
RSS
Kanał RSS
WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII i KATASTRU

UWAGA
Referat Ewidencji Gruntów i Budynków Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru jest czynny dla interesantów od poniedziałku do piątku ( oprócz czwartku) w godzinach od 10.00 do 14.00. Natomiast Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej od 8.00 do 13.00.

W każdy CZWARTEK Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru jest NIECZYNNY dla interesantów.
W tym dniu oraz w pozostałych godzinach pracy urzędu (7.30-15.30) wnioski, zlecenia i operaty techniczne można składać w sekretariacie wydziału - pokój nr 13 lub w sekretariacie Starostwa przy ul. Orzeszkowej 5.


Naczelnik: Geodeta Powiatowy Marek Cygiert


ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck
SEKRETARIAT: tel./fax  58 673 28 58
NACZELNIK:  58 673 41 90

e-mail: geodezja@starostwo.puck.pl
http://www.sp.puck.pl

Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, tel.  58 673 14 32
Ewidencja Gruntów, tel.  58 673 09 52
Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, tel.  58 673 41 95

KARTY USŁUG :

icon 01_geodezja.pdf (69.07 KB) - Wykonywanie wypisów i wyrysów z rejestru ewidencji gruntów i budynków upoważniających do dokonania wpisu w księdze wieczystej
icon 02_geodezja.pdf (68.88 KB) - Wykonywanie wypisów i wyrysów z rejestru ewidencji gruntów i budynków do celów informacyjnych
icon 03_geodezja.pdf (75.76 KB)
- Przyjmowanie dokumentacji do zasobu
icon 04_geodezjaa.pdf (74.96 KB)
- Wykonanie dokumentacji do celów informacyjnych
icon 05_geodezja.pdf (77.05 KB) - Uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu
icon 06_geodezja.pdf (77.15 KB)
- Naniesienie projektowanych sieci

WZORY WNIOSKÓW:

REFERAT EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW
1. Wniosek o wykonanie wypisów i wyrysów z rejestru ewidencji gruntów i budynków upoważniających do dokonania wpisu w księdze wieczystej (dokumentacja do celów przewłaszczeniowych) - WZÓR NR 1
2. Wniosek o wykonanie wypisów i wyrysów z rejestru ewidencji gruntów i budynków do celów informacyjnych - WZÓR NR 1
Dokument wniosek do EG druk zm. 20.11.2009 - wzór nr 1 (28 KB)
Dokument wniosek do EG druk zm. 20.11.2009 - wzór nr 1  (82.7 KB)

3. Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych dla rzeczoznawcy majątkowego - WZÓR NR 2

doc.gif Wniosek - dla rzeczoznawców- WZÓR NR 2.doc (30KB)
pdf.gif Wniosek - dla rzeczoznawców- WZÓR NR 2.pdf (60KB)

4. Zgłoszenie zmiany adresu zamieszkania właściciela działki - WZÓR NR 3
doc.gif zgłoszenie zmiany adresu 2007- WZÓR NR 3.doc (21KB)
pdf.gif zgłoszenie zmiany adresu 2007- WZÓR NR 3.pdf (68KB)

ZESPÓŁ UZGADNIANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ
Wniosek o uzgodnienie dokumentacji projektowej - WZÓR NR 4
doc.gif wniosek do ZUDP - WZÓR NR 4.doc (22KB)
pdf.gif wniosek do ZUDP - WZÓR NR 4.pdf (57KB)

OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNEJ
Wniosek o wykonanie mapy zasadniczej lub ewidencyjnej  do celów informacyjnych - WZÓR NR 5

Dokument Wniosek - zm. 20.11.09 - wzór nr 5 (28 KB)
Dokument Wniosek - zm. 20.11.09 - wzór nr 5  (72.2 KB)

UWAGA: Mapy do celów projektowych nalezy zamawiać w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego, czyli u geodetów uprawnionych prowadzących działalność gospodarczą.

w sprawie zaprzestania prowadzenia i aktualizacji mapy zasadniczej w formie analogowej dla niektórych obszarów powiatu puckiego
PODSTAWOWE ZADANIA WYDZIAŁU
• Udostępnianie i prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjno-kartograficznego w tym ewidencji gruntów i budynków.

• Koordynowanie uzgodnień usytuowania projektowanych sieci i uzbrojenia terenu;

• Zakładanie osnów szczegółowych.

• Zakładanie i aktualizacja mapy zasadniczej.

• Prowadzenie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowanie i prowadzenie map i tabeli taksacyjnych dotyczących nieruchomości.

• Prowadzenie spraw związanych z ochroną znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych.

• Prowadzenie powiatowych baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie.

• Wprowadzanie zmian danych objętych ewidencja gruntów i budynków na podstawie prawomocnych decyzji administracyjnych i orzeczeń sądowych oraz aktów notarialnych.

• Wydawanie odpłatne na żądanie właścicieli wyrysów i wypisów z operatu ewidencji gruntów i budynków.

• Zapewnienie gminom nieodpłatnego bezpośredniego dostępu do bazy danych ewidencji gruntów i budynków.

• Sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków.

• Prowadzenie spraw związanych z nakładaniem kary grzywny na osoby nie przestrzegające przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego.
Ilość odwiedzin40707
Osoba wprowadzającaMarzena Pędzisz
Osoba wprowadzająca
Kontakt: +48 586733835
Opis: Redaktor
Osoba odpowiedzialna za informacjęMarek Cygiert
Data utworzenia2005-06-06
Data ukazania się2005-06-06
Ostatnia zmiana2013-03-04
Data przeniesienia do archiwumbrak
Pokaż rejestr zmian

Starostwo Powiatowe w Pucku
ul. E. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck
Tel. +48 586734202
fax +48 586734191


BIP v5.1.6 jest częścią Systemu Informatycznego Dla Administracji Samorządowej
loading...
Proszę czekać...